Reklamacija i povrati
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na apsart.zg@gmail.com ili pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu: APS art j.d.o.o. za trgovinu i usluge, Jablanska ulica I. odvojak 3, 10000 Zagreb.
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:
- proizvod nije isporučen po uputama iz narudžbe
- isporučeni proizvod ne odgovara standardima
- je došlo do oštećenja proizvoda prilikom isporuke
Pri primitku proizvoda, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem proizvoda u najkraćem mogućem roku.